Hanya ingin berkongsi kisah yang bukan sangat peribadi..tetapi aku jadikan sebagai catatan peribadi..terima kasih ..

Powered By Blogger

Tuesday, March 2, 2010

x pelacur murahan X

..babe!
its come again..thanx to almighty ALLAH..
pertama kali...salam kpd kalian yang sudi membaca buat kian kalinya.. aper ya yang membuatkan aku teringin nak menulis hari ini?
ok..sebagai permulaan biarlah aku maklumkan bahawa, tajuk yang tertera hanya sekadar gimik sahaja.. tidak lebih dari itu..
tetapi jangan kalian berhenti membaca, sebab nya aku ader isu yang lebih besar..mungkin seperti sudah biasa kita dengar..hari ini aku terasa sperti ingin menulis mengenai kes BUANG BAYI dan pembunuhan kejam keatas kanak2...huh..
mungkin smua sedia maklum mengenai kes tergempar baru2 ini mengenai kisah pembunuhan adik
Syafia Humairah Sahari..yang dibunuh secara penderaan oleh kekasih ibunya sendiri..
huh...
rase geram ,marah , n kadang2 terpk...ada ke manusia sanggup memperlakukan perbuatan seperti itu? xpaham....
sekali tgk...serius adik tu cumil..tp huh..kesal skali bukan pada si binatang yang mendera adik humairah..tetapi pada ibu kandungnya .. xda perkataan yang nk dicakapkan..
maybe masa pengebumian adik humairah , mmg kita lihat ibunya menangis tp dri sudut kirinya siapa sangka si ibu bersekedudukan dengn bf nya , siap mengandung lg.. dan yang pasti mungkin ibunya tahu anaknya pnah di dera oleh teman lelakinya.n juz bein diam..SHITT!!! tp aku yakin dia ttp seorang ibu yang sayang pada anaknya..CINTA ITU BUTA...sampi buta nak lihat luka pada badan anaknya..

No comments:

Post a Comment