Hanya ingin berkongsi kisah yang bukan sangat peribadi..tetapi aku jadikan sebagai catatan peribadi..terima kasih ..

Powered By Blogger

Wednesday, March 3, 2010

super dupper hobi!..



sepanjang hidup..aku rase aku masih belum jumpa lg something yang betul2 aku ader "pation" (cmtu ke ejaannyer?) utk aku buat!..kadang terpk jga..hidup ni singkat gila , aku asyik hbiskan masa dpn tv, on9 , kluar malam ( p/s : on9 is hobi ok kot as long jgn terlalu melampau..is juz worst babe! )
and now..im already become 21..huhh..ape yang aku minat?
jawapannya..tak tahu...hobi ?....mancing..wasting , kadang2 ok laa, hiburan famili..errr...
kan bagus kalo aku pnyer bakat..melukis ke , bertukang ke , tani ke..
tp xda satu pun yang tertanam dalam diri aku ni ..n aku sendiri xtau ape yang aku minat..cuba berpk skjp..erm..
bela ikan? hahahaha...hangat2 tahi!...
rugi gila bila kita tahu yang kita sendiri xda something yang kita nak wat..as long banyak masa x dihabiskan di dpn tv saje! mcm slalu aku wat ketika ni..mmg fakta kot org kita..meanss malay, banyak menghabiskan masa di hadapan tv terutamnya selepas mereka pencen..(im reading ok!!) moden skit...pc or laptop..hahaha..
bila tanye kawan2..kata diorang maybe sebab kita takda tanggungan lagi , tu yang suka buang masa, relax..errr..betul jga...
tp cuba berfikir..bayang kan kalo aku ader something yang betul-betul aku minat kerjakan , bukan atas tajaan paksaan... mesti berharga kan masa2 yang mendatang..untung2 boleh jadi sumber pendapatan untuk masa dpan..lbih baik bukan.!!!
so aku harap satu hari nnt , mungkin bukan hari ni atau esok..tp yang pasti aku akan cuba cari something yang aku letakkan diri aku di dalamnya.!

inspired by : honey n clover! (thanxx to macik! hahaha..)

2 comments: