Hanya ingin berkongsi kisah yang bukan sangat peribadi..tetapi aku jadikan sebagai catatan peribadi..terima kasih ..

Powered By Blogger

Tuesday, April 19, 2011

BARCALONA..jawapan kenapa aku xminat team ni..


Ramai yang heran kenapa aku tak minat barcalona..even diora
ng merupakan salah satu team yang paling hebat dalam dekad ni..but aku still x suka n bosan bila tgk diorang main penjelasaaannya mudah , sebab aku suka bola sepakmoden..hantaran jauh , speed , body contact , tackle , shooting luar dari kotak penalties , and counter attack...then barcalona?? diorang main cara total football..control and pass n jolokkan bola ...more to individual skill sampai kadang-kadang naik kesian team lawan dok kejar bola 90 minit..bosan !!..Tp kenapa aku still boleh tgk Arsenal main???walaupon diorang pon main macam tu, sebabnya arsenal main laju dan cantik! (aku bukan fan arsengal!) hahahaha....ape-ape pon...barcalona akan kalah n messi akan termenung jauh !!!!!!!!!!!! that game aku akan repeat tgk...


Last week , aku rasa merupakan minggu yang paling banyak aku tgk bola dengan UCL , EPL and perlawanan Galacticos ! super awesome sampai ke tahap aku terpaksa melepak 2 pagi berturut-turut semata-mata nak tgk champions leaque. game yang sgt hebat dari MUhebat vs CHELSHIT dan TOTENHAM vs REAL MADRID...sgt laju and aku sangat excited!!



No comments:

Post a Comment